A Syngenta ismételten elnyerte a Business Superbrands címet

Sajtóközlemény

A 2010-es év után 2013-ban a Syngenta ismét felkerült a magyar kommunikációs szakemberekből és üzletemberekből álló független szakértői bizottság döntése alapján a Business Superbrans díjazottak lisájára.

A Business Superbrand státusz, azon belül is a „Megbízhatóság” kategóriába sorolt értékelés tovább erősíti a Syngenta márka pozícióját és presztizsét a magyar piacon.

Superbrands

A Superbrands program tizenkilenc évvel ezelőtt indult Nagy-Britanniában azzal a céllal, hogy a kiemelkedő erejű márkákra felhívja a figyelmet, követendő példaként mutassa be azokat a feltörekvő cégek számára. „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett és a márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és /vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott márka tradícióját, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat üzleti jó hirnevét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. 

Mára a Superbrands már nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává, de a nagyközönség által is elismert védjeggyé vált, a világ 5 kontinensén, közel 90 országban.


A Syngenta olyan világmárkák mint a HP, GE, Hyunday, Samsung, Mastercard, Nikon, Lufthansa, Bosch, Tesco, Levi’s, Pirelli és hazai brandek, mint a Univer, Ceres, Boci, Cerbona képviselteti magát a legjobbak között. A teljes 2013-as Superbrands díjazottak listája illetve bővebb információ a www.superbrands.hu oldalon található.