Közlemény a koronavírus-járvány idejére
Tisztelt Partnerünk!
Tekintettel a jelenleg fennálló, mindenkit érintő koronavírus járványra, az üzletmenet folytonossága érdekében a magyar Syngenta ügyvezetője a teljes irodai személyzet otthonról történő munkavégzését rendelte el. Ezt az átállást kollegáink sikerrel végrehajtották, és mára minden rendszerünk teljes kapacitással üzemel, beleértve a vevőszolgálati feladatokat is. A rendelésfelvétel és a háttérfolyamatok folyamatossága biztosított.
Tisztában vagyunk azzal, hogy a koronavírus-helyzet szokatlan kihívások elé állítja a piacot. Mi, a Syngentánál mindent elkövetünk annak érdekében, hogy partnereinket ebben a helyzetben is a lehető legmagasabb szinten kiszolgáljuk.
Az Agroklikken leadott és még vissza nem igazolt rendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, és törekszünk arra, hogy ezeket mihamarabb és a lehető legteljesebben visszaigazolhassuk, de a piaci helyzetre való tekintettel nem tudjuk azokat garantálni. A rendelések feldolgozását és kiszállítását továbbra is a Syngentától megszokott, korrekt üzleti hozzáállással és minőségi ügyfélkezeléssel valósítjuk meg.
Területi képviselőink a továbbiakban is a megszokott módon tartják Önökkel a kapcsolatot, kollégáink folyamatosan az Önök rendelkezésére állnak, kérjük, forduljanak hozzájuk bizalommal, hogy közösen a legtöbbet tudjuk kihozni ebből a rendkívüli helyzetből.
Termékeink elérhetőségével kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével, vagy írjon nekünk a syngenta.vevoszolgalat@syngenta.com e-mail címre!
Tisztelettel:
A Syngenta csapata